سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آیا می دانی کدام یک از مردم داناترند؟ گفت : خدا [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله ـ خطاب به ابن مسعود ـ]   بازدید امروز: 19  بازدید دیروز: 4   کل بازدیدها: 8012
 
تقدیم به همه عاشقان
 
تقدیم به همه عاشقان
نویسنده: رامین شکست خورده(چهارشنبه 84/11/26 ساعت 10:33 صبح)

عشق و درویشی و انگشت نمایی و ملامت همه سهل است ،تحمل نکنم بار جدایی ،تحمل نکنم.

 

 

و چه شیرین است ،دل سپردن ،پافشردن،در ره یک آرزو مردانه مردن و اندر امید بزرگ خویش ،با سرور زندگی بر لب جان سپردم...

 

 

تا تو نگاه می کنی کار من آه کردن است

ای به فدای چشم تو این چه نگاه کردن است

 

 

بهار در راه است

 

بهار در راه است و زمستان سر انجام خواهد رفت ،برفها آب خواهند شد باید کینه ها نیز آب شوند

من و تو می توانیم دوست باشیم و برای آسمان ترانه بخوانیم.

 

دوست

 

دوست چه واژه زیبایی است با دوست می توان به مرزهای ناب شگفتن رسید .با دوست همه سختی ها آسان می شود .

 

 

مهربان باش

 

من مهربانی را دوست دارم اگر من و تو مهربان باشیم ،جهان گلستان زیبا می شود ،اگر من و تو قدر یکدیگر را بدانیم همیشه در جاده های پر پیچ و خم زندگی،با هم شعر خوشبختی را خواهیم سرود.



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
تقدیم به همه عاشقان
تقدیم به همه عاشقان
تقدیم به همه عاشقان
تقدیم به آنکه نمیداند عاشقشم

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
تقدیم به همه عاشقان
رامین شکست خورده
پسری متین و سر به زیر و شکست خورده

|| لوگوی وبلاگ من ||
تقدیم به همه عاشقان

|| اوقات شرعی ||


|| وضعیت من در یاهو ||
یــــاهـو